شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

تشریح ظرفیت های تولیدی کارخانه های پتروشیمی امیرکبیر

تشریح ظرفیت های تولیدی کارخانه های پتروشیمی امیرکبیر
شرکت پترشیمی امیرکبیر در سال 98 در زمینه تولید در واحدهای تولیدی،توانست رکورد تولیدات خود را جا به جا کند که این محصول تلاش و همکاری همه نیروهای مجتمع بوده است.این شرکت در کارخانه های مختلف تولیدی برنامه هایی را اجرا کرده است که به تفکیک به مرور آن می پردازیم.
ا

 

الفین

شرکت امیرکبیر در واحد الفین طی سال 98 پروژه های موفقی را اجرایی کرده که از آن جمله می توان به اجرا و راه اندازی پروژه جایگاه فشار گاز اتان به منظور جبران بخشی از خوراک اتان،اجرای پروژه اصلاح paving  ناحیه جنوبی واحد در قسمت های بارگیری و تخلیه تانکرها،تکمیل احداث خط کریدور خوراک جهت اتصال به سایت مخازن منطقه ویژه اقتصادی،نصب سیستم جدید فیلتراسیون اتلین غرب و ماورن در BL مجتمع به منظور ارائه اتیلن پاک به واحدهای تولیدی و راه اندازی واحد الفین سیبور روسیه.

واحد HD

شرکت امیرکبیر در واحد HD توانست حدود 20000 تن محصول گرید CRP-100B تولید کند. همچنین  تست کاتالیست کرمانشاهBCC  و  تولید گریدهای BL3 , EX3،ساخت قطعات مورد نیاز جهت اجرای پروژه بازسازی سیلوهای گرانول در خارج از کشور و انتقال به واحد و قرار گرفتن CRP-100B در وندور لیست شرکت ملی گاز،از دستاوردهای این واحد می باشد.

واحد LLD

ادامه مراحل نصب پکیج بورسیک جهت بازیافت گازهای ارسالی به فلر(غشاهای مربوطهبه سایت منتقل گردید) در جهت جمع آوری گازهای ارسالی به فلر مجتمع ،بازیافت وکاهش هدر رفت اتیلن موجود در خط فلر و همچنین جلوگیری از آلودگی محیط زیست وهدر رفت 1000 تن مواد هیدروکربنی، انجام تعمیرات اساسی برروی pump melt بخش اکسترودر در داخل بدون توقف درتولید برای اولین بار و نصب یکعدد مخزن 200تنی ذخیره پنتان درواحدبرای کاهش حق توقف ایزوتانک واستمرار تولید از دستاوردهای این واحد در سال 98 محسوب می شود.

واحد LD

شستشوی راکتور جهت حذف ناخالصی های ورودی همراه با خوراک و کاهش توقفاتناشی از Decompose در راکتور، استفاده از خط اتیلن مستقل از الفین به واحد LDPE جهت کاهش ورود ناخالصی  و تعویض اسالید ولو اکسترودر و اورهال گریبکس اکسترودر با هدف جلوگیری از هدررفت محصول و توقفات ناخواسته از دستاوردهای این واحد در سال 98 به شمار می رود.

۲۶ تیر ۱۳۹۹ ۲۱:۵۳
تعداد بازدید : ۳,۱۹۳
کد خبر : ۲۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید