شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر
پیام تبریک مدیرعامل محترم شرکت به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل محترم شرکت به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل محترم شرکت به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
آقای اسداله غلامپور مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر با صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفتند.

این‌پیام بدین شرح است:

امروزه نقش روابط عمومی در تصمیمات استراتژیک سازمان، نقشی موثر قلمداد می شود.

مهمترین نکته جهت ایجاد یک ارتباط پایدار، بیان موضوع از روی علم و آگاهی است.  موفقیت و پایداری  سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها  در عرصه‌های مختلف و تلاش های بی بدیلشان به عملکرد روابط خوب عمومی‌های آن‌ها وابسته هست.

باید توقع کارکنان و پرسنل و همچنین ارباب رجوع از شرکت و بالعکس خواسته شرکت از آنها را به درستی و صادقانه و به دور از فریب بیان نمود. در اینصورت میتوان امید داشت که روابط عمومی در راستای وظایف ذاتی خود گام بر می دارد.

رهیافت هر یک از دو طرف داخلی و بیرونی سازمان بیان صادقانه موضوعات از سوی روابط عمومی است.

برای روابط عمومی ضروریست که بلندگوی کارکنان نسبت به خود را همواره باز نگه‌‌دارد و به هر شکل ممکن باید همیشه به گوش باشد تا تصمیمات مدیران موثر افتد.

نام گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آئینه تمام نمای انتظارات و مطالبات مردم از سازمان ها و نهادهاست، نشان از اهمیت روزافزون در نگاه تخصصی به شبکه های ارتباطاتی در دنیای پیچیده امروز دارد.

اینجانب این روز را به تمامی طلایه داران هنرهشتم و تلاشگران این عرصه به ویژه کارکنان ساعی اداره روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر تبریک و تهنیت عرض میکنم و توفیقات روزافزون را برای آنها از خداوند منان خواستارم.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۰۱
تعداد بازدید : ۴,۰۸۹
کد خبر : ۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید