شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

کسب نشان عالی درخشان جهش تولید از سوی پتروشیمی امیرکبیر/ شایسته‌سالاری و جوان‌گرایی به کارآمدی می‌انجامد

معاون اقتصادی وزیر کار:پتروشیمی امیرکبیر بالاترین رشد سود را بین شرکت های وزارت رفاه به دست آورد
کسب نشان عالی درخشان جهش تولید از سوی پتروشیمی امیرکبیر/ شایسته‌سالاری و جوان‌گرایی به کارآمدی می‌انجامد
دکتر پهلوانی، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، لوح و تندیس نشان عالی درخشان جهش تولید را از سوی محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.

 

شرکت پتروشیمی امیرکبیر طی مراسمی از سوی معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان بنگاه تولیدی برتر برگزیده و موفق شد تا نشان عالی درخشان جهش تولید را از آن خود کند. همزمان معاونت وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز از پتروشیمی امیرکبیر به‌دلیل رکودشکنی‌های صورت گرفته به‌ویژه در بحث تولید تقدیر کرد.

این مراسم، به همت معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حضور مدیران عامل صندوق‌ها، بانک‌ها از جمله بانک رفاه کارگران، بنگاه‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و طی آن از شرکت‌های برتر به‌لحاظ عملکرد از جمله پتروشیمی امیرکبیر با اهدای تندیس طلایی تقدیر به‌عمل آمد.

محمد شریعتمداری در این همایش با اشاره به گزارش‌های عملکرد ارائه شده در این مراسم اعلام کرد که ما با استفاده از جوانگرایی نخبگانی توانستیم به اهدافی نائل شویم که در این برنامه به آن اشاره شد و این جهش تولید، افزایش سود و بهره‌وری نتیجه شایسته‌سالاری و انتخاب مدیران جوان کارآمد شایسته بوده است.

دکتر حجت الله میرزایی معاونت اقتصادی وزیر نیز در این مراسم، با نام بردن از برخی مدیران عامل هلدینگ‌ها و صندوق‌ها، آنچه صورت پذیرفته را شایسته‌گزینی و انتخاب‌های درست توصیف کرد و گفت: پتروشیمی امیرکبیر در مسیر تامین پایدار خوراک و سود ده برابری نسبت به سال گذشته توانست به موفقیت چشم‌گیری دست یابد.
میرزایی افزود:پتروشیمی امیرکبیر در بین ۴۰۰ شرکت وزارت رفاه توانست بالاترین رشد سود را به دست بیاورد.
شرکت پتروشیمی امیرکبیر در سال ۹۹ توانست در شاخص تولید کل، تولید پلمیری، فروش مقداری و مدیریت بهینه سبد خوراک و سود خالص رکوردهای ده‌سال گذشته خود را جابه‌جا کند.

 

 

 

۳ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۰۵
تعداد بازدید : ۴,۰۰۷
کد خبر : ۳۱۹
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید