شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

بازدید مدیرعامل بانک تجارت و هیات همراه از پتروشیمی امیرکبیر

بازدید مدیرعامل بانک تجارت و هیات همراه از پتروشیمی امیرکبیر
دولت آبادی: نگاه بانک تجارت به صنعت پتروشیمی توسعه ای است / پهلوانی: توسعه وفاق و اجماع ملی و سازمانی میخواهد

مدیرعامل بانک تجارت ؛ به همراه اعضای هیات مدیره و هیات همراه در ادامه سفر خود به بندر ماهشهر و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ؛ امروز مهمان پتروشیمی امیرکبیر بودند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، در جلسه ای که به همین منظور و با حضور رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت و دکتر پهلوانی ؛ مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر و اعضای هیات مدیره بانک تجارت و مدیر مالی و مدیر منابع انسانی پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد ؛ دکتر پهلوانی با استقبال از حضور مدیر بانک تجارت در منطقه گفت: من این حرکت یعنی سفر به ماهشهر و حضور در شرکت های پتروشیمی منطقه از طرف مدیرعامل بانک تجارت گامی فراتر از مشتری مداری می دانم و این اتفاق از نظر من یک قدم موثر در راه توسعه پتروشیمی های منطقه است .

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر افزود: حضور مدیرعامل بانک تجارت و ارتباط با صنعت پتروشیمی در این منطقه نشان از دغدغه ایشان به توسعه صنعت می باشد و این حرکت مهمی فراتر از مشتری مداری است . 
وی افزود: موفقیت اتفاقی نیست و همچنین توسعه اتفاقی نیست ؛ موفقیت و توسعه زمانی محقق می شود که وفاق و اجماع ملی و سازمانی حول محور توسعه شکل گرفته باشد ، بنابراین توسعه وقتی تسریع و تسهیل می شود که نهاده های اصلی و پشتیبان توسعه به صورت هماهنگ و یکپارچه عمل کنند. این نهاده ها از سیستم بانکی و گمرک گرفته تا حمل و نقل وقتی به صورت سیستمی و در مسیر درست حرکت ؛ قرار بگیرند ، می توانند منجر به توسعه شوند.

دکتر پهلوانی ادامه داد: با توجه به این مسیر است که من این حرکت بانک محترم تجارت را همگام و در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ارزیابی می کنم و از این جهت خوشحالم که امروز میزبان مدیرعامل بانک تجارت و مدیران این مجوعه هستم.

رضا دولت آبادی در ادامه این جلسه ؛ ضمن تقدیر از نگاه بلند مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر تاکید کرد که ، نگاه بانک به صنعت پتروشیمی نگاه توسعه ای است و امیدواریم بتوانیم نقش خودمان را به خوبی ایفا کنیم. 
دولت آبادی افزود: من صنعت پتروشیمی را یکی از صنایع مهم و تاثیر گذاری می دانم که برای توسعه و رفع موانع ؛ همه تلاشم را به کار بسته ام و در خیلی از موارد حتی خارج از چارچوب های آیین نامه ای موجود ؛ دستور رفع موانع تامین مالی و تسهیلاتی را داده ام. 

دولت آبادی تاکید کرد که در راستای این نگاه و همگامی با صنعت پتروشیمی ، سبد کامل و جامعی را طراحی کرده ایم ، خصوصا در حوزه LC تلاش داریم تا بتوانیم خدمات مناسبی را برای این صنعت در نظر بگیریم.
ایشان در ادامه از نگاه ملی و هدفمند دکتر پهلوانی تشکر کردند . 

در پایان این جلسه از خانم قنواتی رییس شعبه بانک تجارت در مجتمع پتروشیمی امیرکبیر به اهدای لوح تقدیر از طرف دکتر پهلوانی تشکر به عمل آمد .

مدیرعامل بانک تجارت را در این سفر؛ علی گودرزی ، مدیرعامل بانک تجارت استان خوزستان ، مرتضی ترک تبریزی و عباس اشرف نژاد ؛ اعضای هیات مدیره ، حمیدرضاشریفیان ، معاون مدیرعامل در امور راهبری بازاروتوسعه کسب وکار، مهدی گودرزی ، معاون مدیرعامل دراموربین الملل ، ابوالقاسم آموزش ، مدیرامورمشتریان و مسعود حق گوی ، سرپرست مقیم جنوب شرق خوزستان همراهی کردند.

 

 

 

۹ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۴۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۳,۷۹۴
کد خبر : ۳۰۱
کلیدواژه ها: بانک تجارت ، پتروشیمی امیرکبیر
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید