شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

بالاترین رکورد تولید پلیمری را به ثبت رساندیم

بالاترین رکورد تولید پلیمری را به ثبت رساندیم
مدیر برنامه ریزی کنترل تولید شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: با تلاش‌های متعهدانه همکاران، بالاترین رکود تولید پلیمری را با ایجاد بیشترین ارزش افزوده طی 8 ماه ابتدایی سال جاری رقم زدیم.

عبدالکریم محمدی‌زاده با اعلام خبر ثبت بالاترین رکورد تولید پلیمری در این مجتمع اظهار داشت: مفتخر هستیم اعلام کنیم که با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاش شبانه‌روزی همکاران در پتروشیمی امیرکبیر رکورد تولید پلیمری400254 تن به همراه داشته که بالاترین رکورد مجموع تولید پلیمری در 8 ماهه ابتدای سال می‌باشد و همچنین  بیشترین ارزش افزوده را برای این مجتمع تولیدی به همراه داشته که البته بیشترین تاثیر را بر روی EPS شرکت داشته است.

وی افزود: با استقرار مدیریت جدید،  پیش‌بینی تولید در سال جاری از 70 درصد ظرفیت  طراحی شده شرکت، به 85 درصد ظرفیت طراحی اصلاح و افزایش یافته است. در این راستا هدف و تلاش همه همکاران و پرسنل خدوم شرکت پتروشیمی امیرکبیر استفاده حداکثری از ظرفیت تولیدی شرکت است و ان‌شاالله رکورد تولید صددرصد ظرفیت پتروشیمی امیرکبیر  در آینده نزدیک توسط کارکنان به دست بیاید.

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ادامه با اشاره به آمار کل تولید در این مجتمع خاطرنشان کرد: پتروشیمی امیرکبیر با ثبت تولید 898756 تن انواع محصولات توانسته 88درصد برنامه تولید خود را محقق نماید، طبق گزارش‌های خروجی از سیستم BI شرکت پتروشیمی امیرکبیر، این مجتمع تولیدی در8ماهه ابتدای سال 1398توانسته است با تولید 898756 تن  میانگین تولید روزانه 3653تن را ثبت نماید .

این مسئول با بیان اینکه واحدهای پلیمری شرکت بیشترین ارزش افزوده و درآمد شرکت را ایجاد می‌کنند، عنوان کرد: واحدهای پلیمری با تولید400254 تن علاوه بر افزایش6درصدی نسبت به برنامه پیش‌بینی شده16درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل روند صعودی را نشان می‌دهد. لازم بذکر است این واحدها با تولید تناژ فوق موفق شده‌اند بالاترین رکوردتولید محصولات پلیمری در 8ماهه ابتدای سال را طی دوره مشابه درتمامی سنوات گذشته  را ثبت نمایند. 

مهندس محمدی‌زاده به تشریح عملکرد واحدهای تولیدی پلیمری به تفکیک پرداخت و اظهار داشت: واحد پلی اتیلن سنگین (HD) توانسته با تولید 89229تن علاوه بر محقق کردن 100 درصد برنامه پیش‌بینی شده، 10 درصد بیشتر از برنامه تولید نماید که علاوه بر افزایش26درصدی تناژ تولید نسبت به دوره مشابه سال قبل، توانسته با حول و قوه الهی و تلاش همکاران نسبت به دوره مشابه گذشته بیشترین میزان تولید  و رکورد طی دوره را برای اولین بار ثبت نماید.   

وی اضافه کرد: واحد پلی‌اتیلن سبک خطی(LLDPE) نیز با تولید 163065تن تولید علاوه بر محقق کردن 100 درصد برنامه پیش بینی شده 14درصد بیش از برنامه تولید نماید که علاوه بر افزایش 15درصدی تناژ تولید نسبت به دوره مشابه سال قبل، توانسته با حول و قوه الهی و تلاش همکاران  نسبت به دوره مشابه گذشته بیشترین میزان تولید و رکورد طی دوره را برای اولین بارثبت نماید. 

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید شرکت در ادامه به عملکرد واحد پلی اتیلن سبک (LDPE) اشاره کرد و گفت: با تولید 147959تن تولید علاوه بر محقق کردن 96 درصد برنامه پیش‌بینی شده توانسته رشد 13درصدی تناژ تولید نسبت به دوره مشابه سال قبل داشته باشدکه بیشترین میزان تولید و رکورد طی دوره برای اولین بار می‌باشد.  

مهندس محمدی‌زاده ادامه داد: واحد الفین نیز با تولید 434090تن انواع محصولات 76 درصد برنامه پیش‌بینی شده و 60درصد ظرفیت طراحی را محقق نموده است. پیش‌بینی می‌شود با بهبود روند دریافت انواع خوراک که تاثیر مستقیم بر روند تولید واحد الفین دارد، شاهد ارتقای آن طی ماه‌های آتی باشیم.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: واحد الفین با تولید 196096تن محصول اتیلن 68درصد برنامه پیش‌بینی شده و 51درصد ظرفیت طراحی را محقق نموده است، واحد بوتادین(BD) نیز  با تولید50947تن 81درصد و همچنین واحد بوتن یک (B-1) با تولید12443تن100 درصد برنامه پیش‌بینی شده را محقق کرده‌اند.

۲۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۷
تعداد بازدید : ۱,۷۵۰
کد خبر : ۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید