شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر
طی مهر و آبان ماه سال جاری صورت گرفت

تحقق 104 درصدی برنامه تولیدی پیش بینی شده واحد LDPE

تحقق 104 درصدی برنامه تولیدی پیش بینی شده واحد LDPE
رئیس واحد LDPE شرکت پتروشیمی امیرکبیر با ارائه گزارش عملکرد این واحد از تحقق 104 درصدی برنامه تولیدی پیش بینی شده واحد LDPE با کمترین ساعت توقف در مهر و آبان ماه گذشته خبر داد.

حمیدرضا شیروانی رئیس واحد LDPE شرکت پتروشیمی امیرکبیر اظهار داشت: واحد LDPE در ادامه روند مداوم و مستمر تولید محصول و با کمترین ساعات توقف در سال 98، در مهرماه سال جاری 104 درصد برنامه تولیدی پیش بینی شده را محقق نمود، در آبان ماه نیز با عنایت به لزوم مدیریت مصرف خوراک و با توجه به الزام تعریف و اجرای برنامه تعمیرات اساسی، از تاریخ 07/08/98 برنامه های تعمیراتی مورد نظر پیگیری و اجرایی شد.

 وی افزود: در این مدت علاوه بر انجام موارد تعمیراتی نرمال و پیگیری روتین های برنامه ریزی شده، جهت بهبود بخشیدن به روند تولید و همچنین کاهش ریسک ایمنی و مخاطرات مربوطه، موارد تعمیراتی بنیادی و اساسی واحد پیگیری و با تلاش بی وقفه و شبانه روزی همکاران بخش بهره برداری، تعمیرات و خدمات فنی اجرایی شد.

مهندس شیروانی در ادامه به تشریح جزئیات عملکرد این واحد در 2 ماه گذشته پرداخت و عنوان کرد: شستشوی شیمیایی و رفع اشکال از مبدل E-1206، شستشوی شیمیایی مبدلهای E-1209A/B و تعویض Die plate اکسترودر از جمله اقدامات این واحد می باشد، از دیگر موارد می توان به پیاده سازی،اصلاح و نصب مجدد استک درام D-1301 وتمیزکاری مبدلهای E-1601 و E-1602 و رفع نشتی از مبدل E-1601 اشاره کرد.

این مسئول در پایان عنوان کرد: از این رو امید است با رفع موانع و اعمال اصلاحات مذکور و نیز تامین خوراک مورد نیاز، در ماههای پایانی سال نیز ضمن کنترل و پایش مصارف، برنامه تولیدی سالیانه تحقق یابد.

۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹
تعداد بازدید : ۲,۴۴۰
کد خبر : ۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید