شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر
با میزبانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر انجام شد

برگزاری سی و چهارمین دوره اجلاس روسای بهره برداری پتروشیمی های سراسر کشور

مهندس معتمد مطرح کرد:ایفای نقش حاکمیتی npc در اجرای قرارداد اتان
برگزاری سی و چهارمین دوره اجلاس روسای بهره برداری پتروشیمی های سراسر کشور
سی و چهارمین دوره اجلاس روسای بهره برداری سراسر کشور صبح پنجشنبه سوم بهمن ماه با میزبانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر و با حضور مسئولین شرکت صنایع ملی پتروشیمی و روسای بهره برداری مجتمع های پتروشیمی در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، در این دوره از اجلاس,روسای بهره برداری به معرفی تجارب و برخی پروژه های خود پرداختند.از جمله روسای پتروشیمی های نوری,امیرکبیر,کاوه,پژوهش و فن آوری,آریاساسول گزارش خود را ارائه کردند.همچنین بررسی وضعیت تامین خوراک منطقه ماهشهر و نیز وضعیت محیط زیست این شهرستان از دیگر موضوعات مورد بحث در این اجلاس بود.

برنامه افزایش دو میلیون تنی ظرفیت خالی صنعت پتروشیمی در سال ٩٩

مهندس میرهاشمی,مدیر کنترل تولید شرکت صنایع ملی پتروشیمی در آغاز این اجلاس برنامه با اشاره به ظرفیت خالی موجود در صنعت پتروشیمی از برنامه افزایش دو میلیون تنی مجتمع های تولیدی صنعت  پتروشیمی در سال ٩٩ با مشارکت مجتمع ها خبر داد.
سخنران سی و چهارمین اجلاس روسای بهره برداری صنعت پتروشیمی, تامین مستمر خوراک، رفع گلوگاه های تولید، هم افزایی و استفاده از کل زیرساخت های صنعت پتروشیمی و صنعت نفت و تامین زیرساخت و لجستیک را بعنوان موارد تحقق برنامه افزایش تولید اعلام نمود.
او همچنین از مشارکت و دریافت پیشنهادات کلیه مجتمع ها در راستای تحقق برنامه ها استقبال کرد.


درخواست رییس بهره برداری امیرکبیر از NPC

مهندس داریوش معتمد,رییس بهره برداری شرکت پتروشیمی امیر کبیر هم در سخنان خود, به ثبت بالاترین رکورد تولید پلی اتیلن این شرکت در سال جاری طی بیش از ده سال گذشته در دوره مدیریت جدید اشاره کرد.او در بخش دیگر سخنانش مسئله تامین خوراک و تلاش پتروشیمی امیرکبیر برای حل این موضوع را مورد توجه قرار داد و در همین باره مکاتبات با شرکت صنایع ملی پتروشیمی را یادآور شده و  دو درخواست مشخص ذیل  را مطرح کرد:

۱-ایفای نقش حاکمیتی NPC در نظارت بر  اجرای کامل قرارداد اتان

۲-درج نام پتروشیمی امیر کبیر در لیست رسمی مصرف کنندگان اتیلن خط غرب


مهندس معتمد همچنین در پایان سخنانش اجلاس روسای بهره برداری را فرصتی برای تقریب روسای بهره برداری های سراسر کشور در جهت گسترش همکاری ها برشمرد و از مهمانان خواست تا در جهت هم افزایی از این پس سطح ارتباطات فی مابین را گسترش دهند.

بخش انتهایی اجلاس,  پرسش و پاسخ شرکت کنندگان از ارائه دهنگان مطالب در مراسم بود. این دوره از اجلاس به رسم هر ساله با گرفتن یک عکس یادگاری به کار خود پایان داد.


۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۰۹
تعداد بازدید : ۲,۴۹۲
کد خبر : ۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید