شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر
برنامه سال 99 واحد LLD اعلام شد

افزایش تولید بیش از ظرفیت اسمی

افزایش تولید بیش از ظرفیت اسمی

مهندس کیوان شهنی‌زاده با بیان اینکه واحد پلی‌ اتیلن سبک خطی در سال 98 به میزان 13% نسبت به برنامه تولید سالیانه افزایش تولید داشته است گفت: این واحد توانسته کلیه تعهدات فروش خود را انجام دهد، در این سال علاوه بر تعمیرات تجهیزات حساس و بومی سازی، ساخت قطعات این تجهیزات در ایران از جمله گیربکس اکسترودر واحد LLD که در تابستان امسال انجام گردید، تعمیرات اساسی واحد نیز به‌صورت کامل انجام گرفت‌.

وی افزود:  از دیگر فعالیت‌های واحد در سال 98 پروژه بازیافت گازهای فلر است که اجرا شد و مراحل پایانی پروژه در حال انجام است‌.

رئیس کارخانه LLD  از اجرای  پروژه بازیافت مواد هیدروکربنی خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه 1200 تن مواد هیدروکربنی ( اتیلن و بوتن1)در سال بازگردانده و بازیافت می‌شودکه ارزش افزوده بالایی ایجاد می‌نماید.

وی در پایان عنوان کرد: با انجام پروژه‌های کم هزینه دیگر در این سال کاهش مصارف انرژی و مواد شیمیایی در واحد LLD حادث شده است که کاهش هزینه‌ها و تولید اقتصادی را ایجاد کرده است. افزایش تولید بیش از ظرفیت اسمی واحد و اتمام پروژه‌های نیمه تمام در حال اجرا، از برنامه‌ها و اهداف  واحد LLD  برای سال آتی ( 1399 ) می‌باشد.

۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲
تعداد بازدید : ۲,۶۳۱
کد خبر : ۱۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید