شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر
مهندس حسین باقری اعلام کرد

پیشتازی واحد HD با تولید بیش از 117000 تن در سال

پیشتازی واحد HD با تولید بیش از 117000 تن در سال
مهندس حسین باقری از تولید بیش از 117000 تن محصول ( گرید های مختلف تاکنون) در واحد HD در یک سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: تولید محصول جدید با گرید CRP-100NATURAL و CRP-100BLACK جهت استفاده در خطوط لوله گاز و آب یکی از موفقیت‌های مهندسان توانمند این واحد است.

وی افزود: تست یک نمونه کاتالیست خارجی تحت نام FINIX-112 و بررسی عملکرد فرآیندی و نقاط قوت و ضعف آن نسبت به کاتالیست‌های مشابه و مشخص نمودن میزان تطابق این کاتالیست با تجهیزات موجود در بخش پلیمری و اکسترودر و بررسی نقاط بهبود و یا مشکلاتی که مصرف این کاتالیست در بلند مدت می‌تواند ایجاد نماید، بخشی از اقدامات این واحد می‌باشد.

 رئیس کارخانه HD ادامه داد: بررسی و تدوین پروژه ایجاد تغییرات واصلاح موقت در سیستم ساخت و تزریق استابلایز جهت فراهم نمودن امکان انتقال و تخلیه مستربچ مشکی با بسته بندی جامبو  و دریافت قطعات مورد نیاز جهت اجرای پروژه بازسازی سیلو‌های گرانول  از دیگر اقدامات مهم این واحد می باشد،  اجرای این پروژه ضمن فراهم نمودن امکان اجرای بهینه عملیات میکسینگ و هموژناسیون  تاثیر مستقیم بر ارتقا یک نواختی کیفیت محصول عرضه شده به بازار خواهد داشت.

مهندس باقری ادامه داد: ساخت و تعویض تابلو برق مربوط به MX-5002  و اجرای پانچ لیست مربوط به ترانس برق اکسترودر، به دست متخصصان داخلی و توسط شرکت ایرانی « ایران ترانسفورماتور»  انجام شد و جایگزین ترانس اروپایی معیوب قبلی گردیده و تاکنون پایش‌های انجام شده نشان دهنده عملکرد بسیار مطلوب و برابر استاندارد‌های جهانی این ترانس می‌باشد.

وی اضافه کرد: نصب تابلو رگولاتوربرق ساخته شده توسط شرکت‌های داخلی  برای ترانس‌های برق  کاهنده 33KV به 6KV و مراحل  ثبت اطلاعت درون واحدی مربوط به جداول استقرار تجهیزات برای تکمیل و جاری سازی فرآیند بهره‌برداری در ماژول ERP و بررسی اقدامات صورت گرفته شده وجداول تهیه شده توسط کارشناسان ERP مجتمع و اعلام موارد مورد نیاز اصلاح از دیگر برنامه‌های نتیجه بخش در این واحد بود.

رئیس کارخانه HD از تست یک نمونه کاتالیست خارجی چینی در این واحد خبر داد و گفت: تست یک نمونه کاتالیست با نام BCE-H-100 و بررسی عملکرد فرآیندی و نقاط قوت و ضعف آن نسبت به کاتالیست‌های مشابه و مشخص نمودن میزان تطابق این کاتالیست با تجهیزات موجود در بخش پلیمری و اکسترودر و بررسی نقاط بهبود و یا مشکلاتی که مصرف این کاتالیست در بلند مدت می‌تواند ایجاد نماید، انجام شد.

وی ادامه داد:  تست یک نمونه کاتالیست ایرانی مربوط به پتروشیمی کرمانشاه تحت نام BCC100 در حال انجام می‌باشدکه ضمن بررسی عملکرد فرآیندی و نقاط قوت و ضعف آن نسبت به کاتالیست‌های مشابه و مشخص نمودن میزان تطابق این کاتالیست با تجهیزات موجود در بخش پلیمری و اکسترودر و بررسی نقاط بهبود و یا مشکلاتی که مصرف این کاتالیست در بلند مدت می‌تواند ایجاد نماید، هماهنگی‌های لازم جهت تست مجدد کاتالیست ایرانی مربوط به پژوهشگاه تحت نام SAC انجام شده است. لازم به‌ذکر است اشکالات قبلی آن برطرف شده است.

 مهندس باقری در پایان خاطرنشان کرد: اجرای دوره‌های ایجاد انگیز و مهارت‌های زندگی با حضور مشاور محترم مدیر عامل و مسئول تحکیم بنیان خانواده جناب آقای دکتر سیاه‌پوش در سطح واحد برای کارکنان رسمی و پیمانی روزکار و نوبتکار و نیاز سنجی و تدوین دوره‌های مدیریت استرس و ارتباط موثرو برنامه‌ریزی جهت اجرای آن در آینده نزدیک برای کارکنان واحد و همچنین برگزاری دوره‌های آشنایی کارکنان با فرآیند ثبت تجارب و دانش تجربی کارکنان با حضور جناب آقای دکتر حقیقی از برنامه‌های انجام شده جهت امور رفاهی کارکنان می‌باشد.

۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۵۳
تعداد بازدید : ۲,۹۹۵
کد خبر : ۱۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید