شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

قدردانی امامان جمعه شهرک طالقانی و شهرک مدنی از مدیر عامل پتروشیمی امیرکبیر

قدردانی امامان جمعه شهرک طالقانی و شهرک مدنی از مدیر عامل پتروشیمی امیرکبیر
امامان جمعه شهرک های طالقانی و مدنی طی پیام هایی از اقدامات پتروشیمی امیرکبیر در جهت مبارزه با کرونا قدردانی کردند.

 

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر،امام جمعه شهرک طالقانی در پیامی از زحمت های جهادی نیروها و کادر سلامت و بهداشت پتروشیمی امیرکبیر با مدیریت دکتر غلامپور قدردانی کرد و خطاب به وی نوشت:

بنده و مردم فهیم شهرک طالقانی از زحمات بی دریغ شما در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و کمک های شایان پتروشیمی امیرکبیر از مناطق کم برخوردار کمال تشکر و قدردانی را مینماییم. 

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی که خود مسول قرارگاه جهادی پدافند زیستی آن شهرک را بعهده دارد از همان روزهای آغازین در میدان مبارزه با ویروس کرونا با کمک‌این شرکت و نیروهای جهادی خود بصورت میدانی پیگیر مشکلات شهر خویش بود.

امام جمعه شهرک مدنی حسین لفته پور هم در پیامی که در آن از جهاد و خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی بعنوان پیشرفت های والا یاد کرد از دکتر غلامپور تشکر کرد.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر از ابتدای شیوع کرونا،اقدامات قابل توجهی را در راستای مبارزه با این ویروس در شهرستان بندر ماهشهر،شهر چمران و شهرک های طالقانی و مدنی انجام داده است که صدعفونی کردن به صورت روزانه از جمله این اقدامات است.در همین راستا همچنین امام جمعه شهرک طالقانی با همراهی باشگاه خلیج فارس شهرستان بندر ماهشهر با نصب بیلبوردی در ورودی شهرک طالقانی از اقدامات مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر قدردانی کردند.

۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۱۶:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۹۷۵
کد خبر : ۲۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید