شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

مشارکت شرکت پتروشیمی امیرکبیر در بزرگترین رزمایش گندزدایی رامشیر+ویدئو

فرماندار رامشیر:شهرستان در سه روز گذشته وضعیت سفید داشته است
مشارکت شرکت پتروشیمی امیرکبیر در بزرگترین رزمایش گندزدایی رامشیر+ویدئو
طی هماهنگی های انجام شده با فرماندار شهرستان رامشیر،رییس اداره HSE و مشاور مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر,بزرگترین عملیات ضدعفونی این شرکت عصر دیروز جمعه پنجم اردیبهشت در این شهرستان انجام شد و مورد استقبال مردم و مسئولان شهری و انتظامی شهرستان رامشیر قرار گرفت.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر،سید مجید حسینی,فرماندار شهرستان رامشیر درباره رزمایش عملیات گندزدایی با مشارکت پتروشیمی امیرکبیر با بیان توضیحاتی درباره وضعیت شهرستان رامشیر در خصوص موارد ابتلا به کرونا گفت:وضعیت این شهرستان سه روز است که به حالت سفید درآمده است.

عصر روز جمعه پنجم اردیبهشت ماه,شرکت پتروشیمی امیرکبیر با شش دستگاه سبک و سنگین و نیروهای عملیاتی خود در این رزمایش شرکت کرد.

نقاط از پیش تعیین شده شامل ادارات و مراکز خرید و سطوح و معابر در این عملیات گندزدایی شدند.شایان ذکر است که شهرستان رامشیر طی هفته های گذشته با مورد شیوع یکباره کرونا در این منطقه مواجه شد. شرکت پتروشیمی امیرکبیر بلافاصله اکیپ های عملیاتی خود را روانه مناطق آلوده کرد. روز گذشته نیز در تداوم همکاری های صورت گرفته،این شرکت به همراهی سایر نیروهای جهادی محلی و نیروهای جهادی سایر مناطق از جمله امیدیه،رزمایش بزرگ ضدعفونی را در این منطقه اجرایی کرد.

 

۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۰۳
تعداد بازدید : ۲,۳۶۸
کد خبر : ۲۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید