شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

تقدیر رئیس کل بانک مرکزی از پتروشیمی امیرکبیر به دلیل انجام تعهدات ارزی

تقدیر رئیس کل بانک مرکزی از پتروشیمی امیرکبیر به دلیل انجام تعهدات ارزی
شرکت پتروشیمی امیرکبیر به دلیل ایفای تعهدات خود در بازگشت ارز به کشور توانست در میان 50 صادرکننده نمونه ای قرار بگیرد که از سوی رییس کل بانک مرکزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در آیین تقدیر از صادرکنندگان عرصه بازگشت ارز به کشور که با میزبانی دکتر عبدالناصر همتی،رییس کل بانک مرکزی برگزار شد،از50 صادر کننده نمونه در این عرصه از جمله مدیر عامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر با اهدای لوح تقدیر،قدردانی به عمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، دکتر عبدالناصر همتی در «آیین تقدیر از صادرکنندگان عرصه بازگشت ارز به کشور» ، ضمن تشکر از صادرکنندگانی که با فعالیت خود اجازه نداده‌اند وقفه‌ای در چرخه اقتصادی کشور ایجاد شود، گفت: از مجموع 108 صادرکننده نزدیک به 23 میلیارد یورو (حدود 26 میلیارد دلار) ظرف مدت حدود دو سال و نیم به چرخه اقتصاد کشور بازگشته است که رقم قابل توجهی است.

 

دکتر همتی خطاب به صادرکنندگان نمونه حاضر در جلسه، گفت:سایر صادرکنندگان مانند شما که به تعهدات خود پایبند هستند و ارز خود را به کشور بازمی‌گردانند، نیازی به ارائه تعهد ندارند؛ از این رو ضروری است به واسطه تسهیل قوانین و مقررات قدردان شما باشیم. در چنین شرایطی اقتصاد کشور باید از صادرکنندگانی که چند سال است به تعهدات خود پایبند بوده‌اند، حمایت کند.

 

همتی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم این قبیل جلسات با حضور صادرکنندگانی که تعهدات ارزی خود را ایفا کردند، تداوم یابد و نمایندگان صادرکنندگان نمونه‌ای که تعهدات خود را ایفا کرده اند، نظرات مشورتی خود را دراین زمینه به بانک مرکزی ارائه کنند و جلسات مشترکی با حضور نمایندگان بانک مرکزی برگزار شود.

 

 

 

۱۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۴۷
تعداد بازدید : ۲,۴۳۵
کد خبر : ۲۹۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید