شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر
با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی صورت گرفت

گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پتروشیمی امیرکبیر

گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پتروشیمی امیرکبیر
پایگاه مقاومت بسیج با همراهی اداره امور ورزش و اداره روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛ با برگزاری برنامه های مختلف بصیرت افزایی، فرهنگی،ورزشی و سرگرمی ؛ این ایام را گرامی داشتند.
 
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر ؛ پایگاه مقاومت بسیج شرکت پتروشیمی امیرکبیر ، برنامه های متعددی را در سطح خواهران و برادران و با رعایت همه شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی در نظر گرفت که از آن جمله می توان به برگزاری نشست بصیرت افزایی وروشنگری باموضوع گام دوم انقلاب و ولایت فقیه اشاره کرد.
 
برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی
علاوه بر این؛طراحی و برگزاری مسابقات در سطح مجتمع از دیگر اقدامات پایگاه مقاومت بسیج بود. همچنین فضاسازی فرهنگی تبلیغی مناسب درسایر اماکن مجتمع،پخش سرودهاونواهای انقلابی در سطح مجتمع؛ساخت نماهنگ فرهنگی باموضوعات مختلف وارسال ازطریق فضای مجازی وگروههای ارتباط باهمکاران،طراحی وارسال عکس نوشته متناسب با دهه فجر بصورت روزانه وتوزیع در فضای مجازی وگروههای شرکت؛اقداماتی بود که در این راستا انجام گرفت.
این پایگاه با همراهی اداره امور ورزش مسابقات متعددی را از جمله فوتبال، تیراندازی ، شوت باتوپ و...درطول دهه فجر برگزار کرد و درپایان هدایایی تقدیم برگزیدگان گردید.شایان ذکراست با همکاری اداره روابط عمومی مسابقات فرهنگی ،ورزشی، هنری ومکتوب نیز بین کارکنان شرکت برگزار شد.

تقدیر از بانوان به مناسبت روز زن
همچنین به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) که با ایام دهه فجر تلاقی پیدا کرده بود،طی برگزاری برنامه ای با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی،با اهدای گل و هدیه از سوی مدیرعامل از کارکنان شرکت تقدیر بعمل آمد.
 

 

۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳
تعداد بازدید : ۲,۲۳۲
کد خبر : ۳۰۵
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید