شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

پتروشیمی امیرکبیر با بوی خوش رضوی عطرآگین شد

پتروشیمی امیرکبیر با بوی خوش رضوی عطرآگین شد
آیین استقبال از کاروان خدام آستان قدس رضوی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) با حضور پرشور کارکنان در پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، همزمان با میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت کاروان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) در جمع کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر حاضر شدند.

بعد از ساعت‌ها انتظار مشتاقان امامت و ولایت با شور و شعف، از خادمین حرم رضوی در پتروشیمی امیرکبیر استقبال کردند و عشق و ارادت خود به اهل بیت (ع) و به ویژه حضرت امام رضا (ع) را به منصه ظهور رساندند.

در ادامه، کاروان خادمین با گرداندن پرچم سبز گنبد امام رضا (علیه السلام) در نقاط مختلف مجتمع کارکنان را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها دعوت کردند و ارادتمندان اهل بیت (ع) به امام هشتم شیعیان جهان سلام کردند.

ضیافت ناهار و اقامه نماز جماعت و مداحی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) از دیگر بخش های برنامه حضور خدام امام رضا (ع) در شرکت پتروشیمی امیرکبیر بود که به همت پایگاه مقاومت بسیج مجتمع و کمیته فرهنگی اجرا شده بود با استقبال خوب کارکنان و مدیران رو به رو شد.

گفتنی است، حضور خادمان آستان قدس رضوی در تیرماه در شهرستان های مختلف استان خوزستان از برنامه های دهه کرامت در این استان به شمار می رود.

استقبال از خدام امام رضا

استقبال از خدام امام رضا

استقبال از خدام امام رضا

۲۴ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۳
تعداد بازدید : ۴,۰۰۱
کد خبر : ۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید