شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

رشد چشم گیر سود خالص و درآمدهای عملیاتی پتروشیمی امیرکبیر درشش ماهه اول ۱۴۰۱/افزایش ۴۴ درصدی سود خالص و ۲۹ درصدی درآمدهای عملیاتی

رکورد تولید در واحد الفین پتروشیمی امیرکبیر
رشد چشم گیر سود خالص و درآمدهای عملیاتی پتروشیمی امیرکبیر درشش ماهه اول ۱۴۰۱/افزایش ۴۴ درصدی سود خالص و ۲۹ درصدی درآمدهای عملیاتی
شرکت پتروشیمی امیرکبیر در دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ماه ۱۴۰۱درمقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۴۴درصدی در سود خالص و ۲۹ درصدی  درکسب درآمدهای عملیاتی را برای خود به ثبت رساند.

 

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ماه ۱۴۰۱ توانست رشد چشم گیری را در درآمدهای عملیاتی و سود خالص تجربه کند،به طوری که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۴۴درصدی در سود خالص و ۲۹ درصدی  درکسب درآمدهای عملیاتی را برای خود به ثبت رساند.

همانطور که به اطلاع سهامداران در سامانه کدال رسیده است؛ این مجموعه تولیدی با نماد"شکبیر"در دوره منتهی به ۱۴۰۱/۶/۳۱؛در حوزه سودآوری؛برای هر سهم سود ۷۶۵۰ ریالی را به ثبت رساند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد افزایش داشته است.

پتروشیمی امیرکبیر همچنین در حوزه درآمدهای عملیاتی؛نسبت به سال گذشته از رشد ۲۹ درصدی

برخوردار شده است.

تولید بیش از ظرفیت اسمی

پتروشیمی امیرکبیر همچنین در حوزه تولید هم توانست رکورد قابل توجهی را در قلب مجتمع؛واحد الفین به ثبت برساندبه طوری که این واحد توانست رکورد تولید در تمامی ۶ ماهه های امیرکبیر را پشت سر گذارد.لازم به ذکر است کارخانه های پلی اتیلن سبک و نیز پلی اتیلن سبک خطی نیز توانستند ظرفیت اسمی واحد را به ترتیب با یک درصد و هفت درصد پشت سر گذارند.

پتروشیمی امیرکبیر؛تولیدکننده متنوع ترین گریدهای پلی اتیلن در کشور است که در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر قرار دارد.۵۲ درصد سهام این شرکت متعلق به هلدینگ توسعه سرمایه رفاه متعلق به بانک رفاه کارگران و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی است.

۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۵۴
شرکت پتروشیمی امیرکبیر |
تعداد بازدید : ۱,۱۳۱
کد خبر : ۳۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید