شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر به مناسبت روزکارگر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، دکتر سعید صادقی با صدور پیامی به مناسبت روز کارگر از تلاش پرسنل این شرکت تقدیر و تشکر نمود.
پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر به مناسبت روزکارگر
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، دکتر سعید صادقی با صدور پیامی به مناسبت روز کارگر از تلاش پرسنل این شرکت تقدیر و تشکر نمود.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 گرامیداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر ، به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی ، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا زحمات شبانه روزی این عزیزان را ارج نهیم.

 بدون شک بخش عظیمی از پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها و موفقیت های بخش اقتصادی کشور مرهون کوشش و مجاهدت بی وقفه و شبانه روزی کارگران است.

شاید جان مطلب جایگاه حقیقی کارگران در کشور ما را بتوان در بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران جست، آنجا که فرمودند: «کار به علت تأمین کردن همه نیازها و لوازم زندگی مردم و کشور، در واقع حیات جامعه است اما اگر کارگر نباشد، از کار و آثار آن و پیشرفت و شکوفایی کشور خبری نیست، بنابراین ارزش کارگر، ‌ارزش حیات جامعه و زندگی مردم است.»

رخداد هر ساله گرامیداشت روز کارگر، پیش از هر چیز، یادآوری یک دین است، دینی که میلیون ها کارگر زن و مرد با شرف ایرانی بر گردن همه ما دارند و قدرشناسی و به جای آوردن آیین سپاس کمترین کاری است که می توان و باید در حق این خدوم ترین و نجیب ترین اعضای جامعه انجام داد.

در کشوری با ذخایر  عظیم نفت و گاز ، بدیهی است که صنعت راهبردی پتروشیمی و محصولاتش نقشی استراتژیک داشته باشند. اگر نگویم تمام بار این صنعت کلان، اما بخش عمده ای از بار آن بر دوش کارگران، تکنسین ها، مهندسان مهین دوست و پرسنلی است که بیرق و درفش تلاش و کوشش را در میانه جنگ نابرابر اقتصادی بر زمین نگذاشتند و اجازه ندادند که خصم بد طینت از این جبهه به ایران عزیز ما ظفر و نفوذ یابد.

یک بار دیگر وظیفه خود می دانم به عنوان خادم مجموعه پتروشیمی امیرکبیر دست یک یک عزیزان کارگر و همکارانم را در این روز عزیز به گرمی بفشارم و فرصت را برای تجدید عهد و پیمان دوباره در مسیر سازندگی ایران اسلامی مغتنم بشمارم.

سعید صادقی

عضو هیئت مدیره ومدیرعامل

شرکت پتروشیمی امیر کبیر

نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۴۳۳
کد خبر : ۳۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید