شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پتروشیمی امیرکبیر

هفته دفاع مقدس, دفاع مقدس, سعید صادقی پتروشیمی امیرکبیر, سعید صادقی پتروشیمی, سعید صادقی, پتروشیمی امیرکبیر, پتروشیمی, ماهشهر, بندر ماهشهر, دکتر سعید صادقی, پتروشیمی ماهشهر, پلیمر
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و کلنگ زنی یادمان شهید گمنام در مجتمع پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر ، این مراسم با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان ، سردار حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان ، دکتر صادقی مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر ، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مدیران و پرسنل این شرکت برگزار شد.
 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،گفت: از اینکه قرار است میزبان شهید گمنام باشیم به خود می بالیم و ان شالله مراسم ویژه ای جهت تشییع این شهید در سطح منطقه انجام خواهد شد.
 
سعید صادقی ، عرصه جهاد اقتصادی را عرصه از خودگذشتگی عنوان کرد و افزود: جهادگران این عرصه با همه وجود در تلاش هستند تا این چرخه به بهترین شکل به حرکت در آید.
 
وی با بیان اینکه در عرصه اقتصادی پای آبرو در میان است، اظهار داشت : در این عرصه منافق و دشمن پیدا نیست و منافق کسی است که در تولید سنگ اندازی می کند.
 
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این شرکت گفت : پتروشیمی امیرکبیر در شش ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ افتخاراتی کسب کرده که این افتخارات را مرهون نگاه شهدا هستیم.
 
صادقی افزود : زمینه سازی تامین خوراک پایدار، کلنگ زنی مخازن استراتژیک و تامین قطعات حساس به دلیل عدم همراهی منابع خارجی به صورت مهندسی معکوس بخشی از اقدامات صورت گرفته در این شرکت بوده است.
 
وی با اشاره به تبدیل وضعیت پرسنل مشمول طرح ایثارگری بیان داشت : به عنوان اولین مجموعه در صنعت پتروشیمی به بحث تبدیل وضعیت ورد کردیم و بیش از ۳۲۰ نفر ازپرسنل خانواده ایثارگر تبدیل وضعیت شدند.
 
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با اشاره به گروه جهادی شهید ابراهیم هادی گفت : در بحث مسئولیت های اجتماعی، مجموعه جهادی شهید ابراهیم هادی به عنوان راهبر حدود یک هزار وسایل سرمایشی را تامین و در اختیار نیازمندان منطقه قرار دادند. 
 
صادقی احداث بیمارستان سوانح و سوختگی بندر ماهشهر را از مهمترین اقدامات پتروشیمی امیرکبیر بر شمرد و افزود : با احداث این بیمارستان علاوه بر مردم بندر ماهشهر ، مردم سایر شهرهای همجوار و پرسنل صنایع نیز از خدمات آن بهره مند خواهند شد.
 
وی با اشاره به ساخت سه هزار واحد مسکونی ویژه پرسنل شرکت پتروشیمی امیرکبیر بیان داشت: عملیات ساخت نخستین صنعت شهر کشور که موجب ایجاد رقابت میان صنایع برای ورود به این حوزه و تحقق شعار دولت مردمی در تولید مسکن ملی شده توسط این شرکت شروع و در واقع پتروشیمی امیرکبیر در این حوزه نیز به عنوان اولین مجموعه ورود کرده و جریان ساز بوده است.
 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر تبدیل نمازخانه به مسجد الرضا (ع) را از مهمترین اقدامات فرهنگی این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت : راه اندازی هیات الرضا (ع) و گرامیداشت اعیاد با اجرای برنامه های متنوع و توزیع غذای نذری و همچنین برگزاری موکب و برنامه های فرهنگی در دهه آخر ماه صفر بخشی از اقدامات این شرکت در ماه های اخیر بوده است .
 
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با اشاره به مشکلات شرکت در خصوص بحث تولید گفت : با همت همکاران توانمندم در این شرکت رکورد تولید محصولات پلیمری شکسته شد.
 
صادقی  افزود: با توسل به شهدا امیدواریم بتوانیم در زمانی کوتاه آثار عمیقی در راستای جهاد اقتصادی را در شرکت شاهد باشیم.
 
گفتنی است سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان نیر در این مراسم ضمن تقدیر از پتروشیمی امیرکبیر به جهت برگزاری این مراسم به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.
۵ مهر ۱۴۰۲ ۲۳:۱۸
www.akpc.ir |
تعداد بازدید : ۱,۳۳۶
کد خبر : ۴۳۸
کلیدواژه ها: هفته دفاع مقدس, دفاع مقدس, سعید صادقی پتروشیمی امیرکبیر, سعید صادقی پتروشیمی, سعید صادقی, پتروشیمی امیرکبیر, پتروشیمی, ماهشهر, بندر ماهشهر, دکتر سعید صادقی, پتروشیمی ماهشهر, پلیمر

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید