شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

بیانیه پتروشیمی امیرکبیر در خصوص یوم الله ۱۳ آبان

بیانیه پتروشیمی امیرکبیر در خصوص یوم الله 13 آبان
«یوم‌الله ۱۳ آبان، سالروز تبعید بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ به دلیل اعتراض و ایستادگی در مقابل تصویب قرارداد ننگین کاپیتولاسیون، کشتار جمعی دانش آموزان در دانشگاه تهران توسط رژیم منحوس پهلوی در سال ۱۳۵۷ و حماسه دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 است.

اینک ایران اسلامی در دهه پنجم انقلاب و در اولین قدم از گام دوم، با گام برداشتن در مسیر شکوفایی علمی و خودکفایی در صنایع دفاعی و نظامی، و همچنین پرورش استعدادهای ناب ایرانی در عرصه های پیشرفته و تکنولوژی های پیشرو، موجب خشم و استیصال دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گشته است که در این میان، صنعت نفت و پتروشیمی کشور با اتکال به پروردگار و دانش جوانان غیور میهن، سمبل و طلایه دار مبارزه با استکبار جهانی است.

طبق بیانات ارزشمند امام خمینی(ره) امریکا شیطان بزرگ است و به هیچ عنوان دست از شرارت و فنه انگیزی در میان ملت های مسلمان برنخواهد داشت و شکست این هژمونی، تنها به دست جوانان و دانش آموزان مستعد ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

کشورهای مسلمان باید با همبستگی مضاعف و اتحاد در برابر صهیونیزم جهانی، شریان های حیاتی رژیم کودک کش اسرائیل را قطع نموده و همراه با ملت های بیدار در سراسر دنیا، انزجار خود را از بمباران وحشیانه زنان و کودکان مسلمان نشان دهند.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر، قتل عام و نسل کشی وحشیانه صهیونیست های جنایتکار در غزه را به شدت محکوم نموده و ضمن تجدید عهد با آرمانهای بنیان‌گزار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر حکیم انقلاب اسلامی، از خداوند متعال، نصرت و پیروزی برای رزمندگان جبهه اسلام در فلسطین را خواستار است. روز دانش‌آموز نماد مبارزه با استکبار جهانی است که به فضل الهی سرمنشا آزادی قدس عزیز خواهد بود تا زمینه ساز برقراری حکومت موعود عدل الهی توسط امام زمان (عج) گردد.

۱۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۲۱
www.akpc.ir |
تعداد بازدید : ۱,۲۱۹
کد خبر : ۴۴۶
کلیدواژه ها: 13آبان, یوم الله 13 آبان, سعید صادقی پتروشیمی امیرکبیر, سعید صادقی پتروشیمی, سعید صادقی, پتروشیمی امیرکبیر, پتروشیمی, ماهشهر, بندر ماهشهر, دکتر سعید صادقی, پتروشیمی ماهشهر, 13 آبان

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید