شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر
ماهشهر متبرک به عطر شهید گمنام شد

تشییع و خاکسپاری با شکوه پیکر شهید غواص گمنام در پتروشیمی امیرکبیر

تشییع و خاکسپاری با شکوه پیکر شهید غواص گمنام در پتروشیمی امیرکبیر
همزمان با سالروز رحلت جانگداز حضرت ام‌‌‌البنین‌(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، آیین معنوی تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دفاع مقدس، با حضور بیش از دو هزار نفر از مردم شریف بندر ماهشهر، خانواده‌های شهدا، مسئولین لشکری و کشوری و پرسنل تلاشگر صنعت نفت کشور، در شرکت پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، از ماه گذشته و با تشکیل ستاد هماهنگی و استقبال از شهید گمنام، مراسمات مختلفی در شهرستان های بندر ماهشهر، بندر امام خمینی برگزار شد و پیکر پاک این شهید پس از تشییع و برگزاری مراسم وداع در چند کارخانه پتروشیمی، چندین مدرسه مدارس و مسجد در سطح منطقه، فضای بندر ماهشهر را عطرآگین کرد.

روز گذشته نیز پیکر نورانی این شهید عالیقدر، در آیینی با شکوه، بر روی ناوشکن نیروهای مسلح تشییع و با اسکورت قایق‌های تندروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از مجاهدت و سلحشوری شهدای غواص هشت سال دفاع مقدس تجلیل به‌عمل آمد. 

در ابتدای این مراسم دکتر سعید صادقی ضمن تشکر از حضور گسترده مردم انقلابی و شهید پرور بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) گفت: شهدا، نماد رشادت و ایثار برای میهن عزیزمان هستند و این مراسم می تواند نقطه عطفی برای همبستگی و همدلی جهادگران عرصه پتروشیمی و صنعت نفت کشور باشد.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در ادامه با بیان نقش پررنگ و تاثیرپذیری صنعت کشور از همجواری با شهدای عالیقدر افزود: خاکسپاری شهدای گلگون کفن نظام جمهوری اسلامی ایران در فضاهای صنعتی کشور باعث توسل پرسنل و مدیران به این چراغ‌های هدایت می شود و با ایجاد اتحاد در میان صنعتگران و فعالین اقتصادی، زمینه ساز پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی خواهد شد و در این راستا، پتروشیمی امیرکبیر مفتخر است تا میزبان یکی از شهدای پرافتخار جنگ تحمیلی در این مجتمع باشد. 

در ادامه، سردار مراد‌حاجتی رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان سخنران این مراسم، ضمن اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، از کرامت و منزلت شهدا سخن گفته و از شرکت پتروشیمی امیرکبیر برای تدارک برنامه تشییع و احداث یادمان در خور نام شهید، قدردانی کردند.

پیکر پاک و مطهر این شهید والا‌مقام، پس از تشییع و وداع در یادمان شهید گمنام ساخته شده در شرکت پتروشیمی امیرکبیر آرام گرفت و زینت‌بخش این مجموعه شد.
۶ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۵۷
www.akpc.ir |
تعداد بازدید : ۲,۰۶۶
کد خبر : ۴۶۱
کلیدواژه ها: شهید گمنام, شهدای غواص, ماهشهر, سعید صادقی پتروشیمی امیرکبیر, سعید صادقی پتروشیمی, سعید صادقی, پتروشیمی امیرکبیر, پتروشیمی, ماهشهر, بندر ماهشهر, دکتر سعید صادقی, پتروشیمی ماهشهر, پلیمر

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید