شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

تهیه و تصویب اساسنامه برنامه‌های ورزشی برای اولین بار

ورزشکاران امیر کبیر نایب قهرمان المپیاد ورزشی صنایع پتروشیمی کشور
تهیه و تصویب اساسنامه برنامه‌های ورزشی برای اولین بار
توجه به امر ورزش و مقوله سلامت و راه اندازی واحدی به نام امور ورزش مسئولان شرکت را بدان داشت تا واحد امور ورزش را برای جهت بخشیدن به فعالیت‌های این بخش ایجاد کنند.

نصرالله خواجه‌گیری مسئول امور ورزش دراین گفت‌وگو از اهم فعالیت‌های واحد ورزش گفت: اگرچه برنامه‌های مختلف ورزشی در سال‌های گذشته برگزار شده است  اما از اردیبهشت ماه 98 و راه اندازی امور ورزش با برگزاری جلسات مختلف نسبت به تهیه اساسنامه ورزش شرکت اقدام نمودیم‌.

با حمایت و پشتیبانی مدیرعامل و هیئت مدیره محترم در این اساسنامه  نسبت به اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی،  فعالیت و راه اندازی هیئت‌های ورزشی، اعتبارات لازم برنامه‌ها، مسابقات درون و برون سازمانی برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

   نصرالله خواجه‌گیری در ادامه افزود: هم اکنون 11 هیئت ورزشی شامل هیئت‌های فوتبال، فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، پینگ پونگ، والیبال، تیراندازی، شنا، دارت، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های رزمی را در شرکت فعال نموده‌ایم و با ساماندهی این هیئت‌ها با یک کار تشکیلاتی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهیم.

وی در ادامه به بخشی از مقام‌های کسب شده ورزشکاران این شرکت در سال جاری اشاره کرد وعنوان کرد: کسب مقام قهرمانی والیبال نوجوانان و جوانان ویژه کارکنان، نایب قهرمانی مسابقات کاراته کشور در سمنان، کسب مقام قهرمانی والیبال بانوان در مسابقات صنایع پتروشیمی‌، کسب مقام قهرمانی والیبال کشوری بانوان، نایب قهرمانی المپیاد ورزشی صنایع پتروشیمی کشور درهمدان، نایب قهرمان مسابقات دارت و مقام قهرمانی شطرنج آقایان  در شهرستان بندر ماهشهر، کسب مقام سوم دارت، مقام سوم شطرنج، نایب قهرمانی فوتسال   در المپیاد ورزشی صنایع پتروشیمی کشور بخشی از مقام‌های ورزشکاران این شرکت بوده است.

مسئول امور ورزش این شرکت افزود: تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی این شرکت طبق یک تقویم ورزشی از پیش تعیین شده در مناسبت‌های مختلف برگزار و علاوه بر مسابقات برون سازمانی برنامه‌های مختلف ورزشی درون سازمان هم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف ورزشی شامل تمامی پرسنل از جمله رسمی، قراردادی و پیمانکار می‌شود اظهار داشت: در جهت ایجاد فضای نشاط و تندرستی در سازمان این برنامه‌ها پیش بینی و انجام می‌گردد و علاوه بر پرسنل شرکت، برنامه‌های مختلفی برای خانواده‌ها هم انجام می‌شود و برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف، همایش‌ها از جمله برنامه‌های انجام شده می‌باشد.

خواجه‌گیری با اشاره به تعامل و همکاری  با مجموعه‌ها و سازمان‌های ورزشی از جمله اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان بندر ماهشهر، امور ورزش شرکت عملیات غیر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی  و شرکت‌های مختلف خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرکت فاقد اماکن ورزشی است جهت اجرای برنامه از سالن‌های استیجاری استفاده می‌گردد و تمامی فعالیت‌ها در سه بخش آقایان، بانوان و خانواده‌ها انجام می‌گیرد.

ایشان پشتیبانی از ورزشکاران جهت اعزام به مسابقات، کمک به اعزام ورزشکاران، خانواده‌ها و فرزندان کارکنان شرکت، ایجاد انگیزه با تشویقات مختلف، اجرای برنامه‌ها و مسابقات ورزشی در اردوها از جمله اردوی فرزندان ممتاز  برشمرد و افزود: ضمن تقدیر از همه کسانی که یاری‌گر ما در برنامه‌های ورزشی بوده‌اند با حول و قوه الهی برنامه‌های مختلف ورزشی طبق تقویم برنامه ریزی شده است و مطمئناً در ادامه گام‌های مطلوب‌تری خواهیم برداشت و طبق اساسنامه ورزشی مسیر مشخص شده را به‌خوبی ادامه خواهیم داد.

۱ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۰۵
تعداد بازدید : ۲,۱۲۴
کد خبر : ۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید