شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

هدیه ازدواج 30 میلیون تومانی بلاعوض به کارکنان

هدیه ازدواج 30 میلیون تومانی بلاعوض به کارکنان
مدیرمالی و سرمایه‌گذاری شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: 38 نفر از مزدوجین سال 98این شرکت، هدیه ازدواج 30 میلیون تومانی بلاعوض دریافت کردند.

با آغاز مدیریت جدید پتروشیمی امیرکبیر درسال جاری، امکانات رفاهی قابل توجهی به کارکنان ارائه شد، اعطای هدیه ازدواج 30 میلیون تومانی بلاعوض نیز با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج از جمله این موارد بود که برای اولین بار در صنعت پتروشیمی اجرا ‌شد و خرسندی بسیاری از جوانان شاغل در این صنعت را به همراه داشت، چرا که در کنار وام ازدواج کم بهره 60 میلیون تومانی به زوجین از سوی دولت و همچنین وام‌های کم بهره اعطاء شده به کارکنان در شرکت، می‌توانست کمک شایانی برای پوشش هزینه‌های ازدواج جوانان داشته باشد و گام بزرگی برای گذراندن این برهه پرفراز و نشیب از زندگی آنان باشد.

در ادامه این گزارش به تشریح جزئیات این وام‌های اعطاء شده ( وام‌های کم بهره و بلاعوض ازدواج) در این رابطه خواهیم پرداخت که با مرور آن به وضوح می‌توان به گسترش خدمات و تسهیلات رفاهی ارائه شده به کارکنان، در سال جاری از سوی سازمان پی برد.

فرهاد رحیمی مدیرمالی و سرمایه‌گذاری شرکت پتروشیمی امیرکبیر در این گفت‌وگو با اشاره به خدمات رفاهی ارائه شده به کارکنان در سال جاری اظهار داشت: در سال جاری به دنبال تاکیدات مکرر مدیر عامل محترم به افزایش رفاه کارکنان، وام‌های کم بهره در طرح‌های مختلف تعریف و اجرا شد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به هدیه ازدواج بلاعوض 30 میلیون تومانی به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج اشاره کرد که تا به حال 38 نفر از کارکنان  این وام را دریافت کرده‌اند.

اعطای وام کم‌بهره به یک هزار نفر  تا پایان سال‌جاری

مدیرمالی و سرمایه‌گذاری شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ادامه به ارائه آمار وام‌های کم بهره  پرداخت شده به کارکنان اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه ابتدای سال جاری تاکنون، بر اساس بررسی‌های انجام شده تعداد 99 نفر به بانک رسالت، 142 نفر به بانک شهر، 709 نفر به بانک صادرات و 95 نفر به بانک رفاه (طرح ربیع) برای اخذ وام‌های کم بهره معرفی شدند که در این میان به ترتیب 69نفر، 58 نفر، 665 نفر و 80 نفر و جمعا 872 نفر  تا پایان آذرماه موفق به اخذ وام  از بانک‌های مذکور شده‌اند.

وی افزود: 150 نفر دیگر از کارکنان نیز به بانک‌های رسالت و شهر معرفی شده‌اند که مقدمات اداری این تعداد از کارکنان انجام شده و تا پایان بهمن ماه وام‌های خود را دریافت خواهند کرد.

رحیمی در پایان از اعطای وام‌های کم بهره به کلیه کارکنان متقاضی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با پیگیری مکرر مدیر عامل محترم از طریق رایزنی با بانک‌های ذکر شده، به مابقی افراد سازمان (حدود یک هزار نفر) که تاکنون موفق به دریافت وام کم بهره نشده‌اند، به بانک توسعه تعاون معرفی خواهند شد که تا پایان سال جاری این تعداد نیز موفق به اخذ وام شوند.

۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۴۲
تعداد بازدید : ۲,۹۰۷
کد خبر : ۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید