شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

برگزاری مانور واکنش در شرایط اضطراری در پتروشیمی امیرکبیر

برگزاری مانور واکنش در شرایط اضطراری در پتروشیمی امیرکبیر
مانور واکنش در شرایط اضطراری و مدیریت بحران به منظور شناسایی نقاط ضعف ، قوت و بالا بردن سطح آمادگی و تصمیم‌گیری مدیران و کارکنان در محل شرکت پتروشیمی امیرکبیر با موفقیت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر :  پس از برگزاری مانور دورمیزی واکنش در شرایط اضطراری و بحران با حضور مدیر عامل شرکت ، آقای دکتر پهلوانی  و روسای ادارات ، صبح روز چهارشنبه ۱۶ مهر ، مانور اداره ایمنی و آتش نشانی در این شرکت برگزار گردید. در این برنامه که به منظور حفظ و افزایش توان پرسنل ساختمان اداری و همچنین هماهنگی با واحد های دیگر به ویژه ایمنی و حراست در زمان مواجه با حوادث احتمالی برگزار شد ، حراست مجتمع نیز اقدام به کنترل تردد محل حادثه نمود.
 
مهندس قنواتی رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست پتروشیمی امیرکبیر گفت: همزمان با برگزاری این مانور ، ضمن تخلیه همه کارکنان شاغل در ساختمان مرکزی ، با دقت عمل بالایی عملکرد واقعی عوامل عمل کننده و کارکنان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .
 
وی افزود : این مانور با سناریو از پیش مشخص شده در پتروشیمی امیرکبیر آغاز شد .
 
مهندس قنواتی در پایان اظهار کرد : شرکت پتروشیمی امیرکبیر همواره با برگزاری مانورهایی از این قبیل با هدف توانمندسازی و آمادگی هرچه بیشتر مدیران و کارکنان مجتمع در مواقع اضطراری و شرایط بحرانی گامی مهم و مؤثر برداشته است.

 

 

 

۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۰:۲۲
تعداد بازدید : ۳,۱۱۷
کد خبر : ۲۹۳
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید