شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

پیشرفت بی نظیر شاخص های تولید،فروش وسود خالص پتروشیمی امیرکبیر طی ۸ ماه ابتدای سال ۹۹

پیشرفت بی نظیر شاخص های تولید،فروش وسود خالص پتروشیمی امیرکبیر طی ۸ ماه ابتدای سال ۹۹
رشد ۲۹۰ درصدی EPS پتروشیمی امیرکبیر/افزایش سود هشت ماهه در مقایسه با مجموع سود سال ۹۷ و ۹۸/افزایش ۵۹ درصدی فروش محصولات نسبت به سال گذشته.
پتروشیمی امیرکبیر طی هشت ماه ابتدای سال مالی ۹۹، با تولید کل۹۳۶۲۵۷ تن و فروش کل۶۳۲۶۹۶ تن ضمن ثبت رکورد بیشترین میزان تولید و فروش طی سنوات گذشته در بازه ۸ماه ، با فروش۷۹/۹۳۶/۲۵۵میلیون ریال رشد ۵۹ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل را محقق کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر ، این میزان تولید باعث ثبت رکورد بیشترین سود هر سهم (EPS) به میزان ۴/۹۶۷ریال شده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۹۰ درصد رشد داشته است و بیشترین مقدار سود هر سهم طی کل دوره کارکرد این مجتمع تولیدی را نشان می دهد. 
با در نظر گرفتن ارزش هر واحد EPS ، شرکت پتروشیمی امیرکبیر طی این دوره ۸ ماه، سود خالص۱۷/۸۷۹/۵۰۲ میلیون ریال را محقق نموده که این میزان سود در نوع خود بی نظیر و بیش از مجموع سود این مجتمع تولیدی درکل سال های مالی منتهی به اسفند ماه ۹۷ و ۹۸ بوده است.
بیشترین رکورد سود پتروشیمی امیرکبیر مربوط به سال ۱۳۹۷ به مبلغ۸/۹۵۲/۰۵۰ میلیون ریال بوده است که میزان سود پتروشیمی امیرکبیر طی ۸ ماه منتهی به آبانماه ۱۳۹۹ معادل دوبرابر بیشترین رکورد ثبت شده طی یک سال مالی را نشان می دهد . 
 

 

بالاترین رکورد مجموع فروش پلمیری
همچنین این مجتمع تولیدی توانسته با فروش پلیمری ۴۰۷/۶۷۲ تن بالاترین رکورد مجموع فروش پلیمری در ۸ ماهه ابتدای سال را رقم بزند که بیشترین ارزش افزوده را برای این مجتمع تولیدی دارد و بیشترین تاثیر را بر EPS شرکت داشته است.
در زمینه تولید علاوه بر ثبت رکورد ۹۳۶/۲۵۷ تن انواع محصولات موفق به ثبت رکورد در تولید محصولات پلیمری به میزان ۴۰۵۹۱۴ تن شده است.
این واحدهای پلمیری با میزان فروش ۶۶/۳۱۸/۷۰۸ میلیون ریال نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۷۸ درصدی را نشان می دهند.

 

پیش بینی می شود با ادمه این روند ،پتروشیمی امیرکبیر با میانگین تولید کل ماهانه ۱۱۷ هزار تن انواع محصولات رکورد ۱/۴۰۴/۳۸۶ تن در سال و با میانگین تولید ماهانه محصولات پلیمری به میزان ۵۱هزارتن رکورد تولید ۶۱۰ هزار تن محصولات پلیمیری را ثبت کند.

 

 

 

۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۱۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۸۵۸
کد خبر : ۲۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید