شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر

تلاش همکاران BD/B1 برای پایداری تولید در واحد بوتن 1

تلاش همکاران BD/B1 برای پایداری تولید در واحد بوتن 1
رئیس واحد BD/B1 شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: تولید واحد بوتادین و بوتن-1 این شرکت در 2 ماهه ابتدای سال جاری بدون وقفه و با ظرفیت حداکثری با تلاش و همت کارکنان انجام شده است

 فرزاد وزیری رئیس واحد B1/BD در  ابتدای گفت و گو با اشاره به میزان تولید این واحد اظهار داشت: واحد بوتادین در مهر و آبان 1398 با ظرفیت 85% و بدون توقف در مدار تولید بوده است که جدول زیر مقدار تولیدات را نشان می دهد، این میزان تولید بر اساس خوراک ارسالی از واحد الفین بوده و امید آن است که با افزایش خوراک ارسالی بتوان تولیدات را افزایش داد.

وی در ادامه به تشریح میزان تولید واحد BD پرداخت و گفت: در مهرماه سال جاری در این واحد محصول بوتادین به میزان 2686، رافینت به میزان 4503 که در مجموع 7189 تن می باشد، تولید شده است، در آبان ماه نیز تولیدات این واحد بوتادین به میزان 2925، رافینت4477 و در مجموع 4702 تن محاسبه شده است.

رئیس واحد BD/B1 در ادامه به میزان تولیداتواحد بوتن -1 در مهر و آبان سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال با ظرفیت 100% در سرویس بوده است که در مهرماه با توجه به گذشت سه سال از آخرین over haul قبلی و همچنین گزارش گرفتگی های زیاد در لاینها، داخل ولوهای 16" & 12"  و بدنه داخلی راکتور تصمیم بر آن می شود که تعمیرات اساسی جدید انجام شود.

وزیری اضافه کرد: این over houl در تاریخ 13/7/98 آغاز گردید که با همت و تلاش همه گروه های کاری شامل تعمیرات، مکانیک، ابزار دقیق، برق، ماشینری، کارگاه ولوشاپ، ... با نظارت و مشارکت بهره برداری در 29/7/98 به پایان رسید و واحد به صورت نرمال در سرویس قرار داده شد که دستاورد این تلاش و کوشش بزرگ، پایداری تولید در واحد بوتن-1 و افزایش اطمینان از تداوم تولید واحدهای پایین دستی LLDPE و  HDPE است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این واحد در مهرماه سال جاری شاهد تولید 604 تن محصول بوتن-1 و در آبان ماه 1791 تن بوده است.

۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۲۸
تعداد بازدید : ۲,۲۴۱
کد خبر : ۷۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید