شرکت پتروشیمی امیرکبیر / نمایش جزییات خبر
توزیع بسته‌های حمایتی به اقشار کم درآمد

اعزام پرسنل شرکت به‌همراه خانواده‌هایشان به بارگاه علی بن موسی الرضا (ع)

اعزام پرسنل شرکت به‌همراه خانواده‌هایشان  به بارگاه علی بن موسی الرضا (ع)
خدمات رفاهی کارکنان، برای تضمین کیفیت کار نیروی انسانی و نگهداشت منابع انسانی کارآمد، مقوله‌ای بسیار مهم شمرده می‌شود و افزایش تسهیلات رفاهی همواره باعث بالارفتن انگیزش و بهره‌وری وتعهد سازمانی می‌شود.

واحد خدمات شرکت از جمله واحدهایی است که در این راستا گام‌های خوبی را برداشته است و همواره تلاش نموده تا با توسعه فعالیت‌ها، امکانات و تسهیلات رفاهی، خستگی امورجاری پرسنل را برطرف نموده و کیفیت زندگی کارکنان را بهبود بخشد و نهایت رضایتمندی آنها را فراهم نماید.

درگفت‌وگویی با مسئول واحد خدمات شرکت به اهم فعالیت‌های این واحد خواهیم پرداخت.

مهدی افضلی رئیس واحد خدمات  شرکت با تقدیر از مصوبات خوب هیئت مدیره و توجه مدیرعامل به بخش خدمات گفت‌: این واحد با تعامل و همکاری که با سایر واحد‌ها دارد توانسته خدمات مطلوبی را جهت پیشبرد اهداف ارائه نماید.

 اعزام کارکنانی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) را نداشته‌اند از جمله این خدمات است و طی قراردادی یک ساله با هتل جم کلیه پرسنل رسمی و پیمانکار به مشهدمقدس مشرف می‌شوند.

افضلی با اشاره به اینکه زائر سرای مشهد مقدس هر هفته میزبان پرسنل شرکت می‌باشد افزود: در تابستان سال جاری طی قراردادی با هتل کایا  لاله پارک تبریز همکاران و خانواده‌های آنان به تبریز اعزام و در آنجا از تور تفریحی کندوان و جلفا  بهره‌مند شدند .

افضلی همچنین از خدمات و میزبانی ویلا‌های شمال شرکت به صورت هفتگی به همکاران خبر داد و اظهار داشت؛ علاوه بر این تورها، این واحد در اجرای برنامه‌های مختلف از جمله اردوهای دانش آموزی، خانواده‌ها و دیگر ماموریت‌ها هم حضوری فعال دارد.

وی از برنامه‌ریزی و تجهیز زائرسرا جهت اسکان همکاران زائر در نجف اشرف و کربلای معلی در ایام اربعین حسینی(ع) خبرداد وگفت: با مصوبه ستاد اربعین علاوه بر این در برپایی و ارایه خدمات تحت عنوان موکب خادمان اربعینی شرکت، کارکنان این واحد حضوری فعال داشتند.

همچنین کمک‌ها و خدماتی به ستاد عتبات و اربعین انجام گرفت که ارسال ۱۰۰هزار بطری آب آشامیدنی از جمله آنهاست.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌های ویژه به ستاد سیل استان و مناطق سیل زده افزود: ما در بحث خدمات اجتماعی خود را متعهد دانسته و همواره شرکت در این خدمات پیشقدم بوده است.

ایشان خدمات رفاهی به پرسنل، برنامه ریزی و هماهنگی خدمات پرواز و اسکان همکاران و خانواده‌هایشان، وظایف سازمانی در مجتمع، سرویس و نگهداری کلیه اماکن درسطح مجتمع، تخصیص کارت باشگاه غذاخوری جهت نیروهای پیمانکار، افزایش کمک هزینه‌های همکاران رسمی و پیمانکار در سفر به مشهد مقدس و شمال را از جمله فعالیت‌های این واحد برشمرد و عنوان کرد: در کنار کلیه خدمات سال جاری بسته‌های حمایتی در بین اقشار بی‌بضاعت و کم درآمد شهرستان توزیع شد و در آینده این خدمات را ادامه خواهیم داد تا نسبت به تعهدات اجتماعی شرکت تلاش‌های بهتری صورت گیرد.

۱ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۴۰
تعداد بازدید : ۲,۰۰۱
کد خبر : ۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید